Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

fredag 27 januari 2012

Mintu+ Club 19= succé!

Ikväll är det klubb 19 på STATT som gäller! Ska alldeles strax gå och fira Therese som har fyllt 20 i veckan! Ett stort grattis till henne! Så nu springer man runt och försöker fixa allt man behöver innan utgång! Hoppas det blir en härlig förfest, sen hoppas jag att jag får se en massa härligt folk ute ikväll! Klubb 19 nu kör vi. Tänker däremot vara snäll mot min tatuering ikväll och inte ta högklackade åtsittande skor utan något mer bekvämt så man klarar av att gå hela kvällen. Ses vi ute? Ja det hoppas jag verkligen! Trevlig fredgaskväll :)

Alla som känner mig vet att jag alltid tar det lugnt när jag är ute (ja 90% av fallen i alla fall ;) ) Så man får ju verkligen hoppas att man inte vaknar upp så här imorgon bitti!

The Hangover (2009)
Doug ska gifta sig om två dagar. Tre av hans vänner bestämmer sig för att de ska ha en fantastisk svensexa i Las Vegas innan Doug gifter sig. Men dagen efter vaknar de tre vännerna med sprängande huvudvärk och upptäcker att brudgummen är försvunnen. Kvällen innan är en enda stor minneslucka så nu måste de försöka klura ut va som hände och hämta hem Doug innan det är dags för bröllop.

Film: ++++
Handling: ++++
Skådespelare: +++
Miljö: +++

Hysteriskt rolig! Helt knasig men fantastisk rolig komedi! Enoug said!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar