Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

torsdag 24 november 2011

Kvällspromenix


Fanny som var lite anti foto just den dagen
Hemma efter en promenad med bästa Jacob och Fanny. Kändes bra att röra lite på sig, sakta men säkert. Var lite ansträngande måste jag säga men alla steg framåt är bra! Sen blev det lite tv-spel hos Jacob som avslutning. Imorgon är det skola mellan halv nio och halv tolv. Det ska man nog orka med, man kan ju inte bara vara hemma. Imorgon är det fredag, undrar vad den har för trevligt att erbjuda?
Jacob is showing off ^^











Här är två väldigt gamla bilder från Fannys, Jacobs och mina upptåg. Bilderna är tagna mellan nian och gymnasiet.


Att inte bli trodd på är så himla hemskt. Ingen tror på vad du säger, usch nej man får hoppas att det alltid finns folk där för dig som alltid tror på dig oavsett vad omgivningen tror.


Lilla Kycklingen (2005)
Himlen faller ner! Det var orden den lilla kycklingen en dag ropade ut över hela staden, han var helt övertygad om att detta var fallet. Den lilla kycklingen skapar stor panik i staden men efter att han inte kan bevisa det är det ingen som tror på honom. Ingen tror honom och han blir idiotförklarad av alla. En dag blir staden invaderad av aliens och den lilla kycklingen och hans vänner tänker försöka rädda staden utan att skapa panik en gång till.

Film: ++
Handling: +
Musik:+

Miljö: ++


Väldigt konstiga figurer och konstig handling. Lite underhållande men den är inte heller någon direkt höjdare. Ganska söt emellanåt dock.

2 kommentarer:

  1. Johnny depp och Johnny depp, var ett himla fasligt och evigt tjatande om honom, det är ändå inte Depp i så själv du gillar utan Jack Sparrow, eller hur? Depp i sig själv är ju bara såååå Depp(igt) ;) ha det gött vännen. kram

    SvaraRadera
  2. haha för det första nämns inte Johnny Depp i detta inlägg ;).
    För det andra det kan ALDRIG bli för mycket av Johnny Depp. :D
    För det tredje, nej jag gillar alla roller med Johnny Depp för han är ett geni! =)
    För det fjärde.... vem är det ;) hihi ha det bra du med kraam! :)

    SvaraRadera