Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

onsdag 30 november 2011

Lyckad skattjakt!

Fin- fina biljetter!
Jag var på skattjakt i morse och jag kom hem med det som var tanken! Biljetter till Bruce Springsteen!! Wiii då gäller det bara att jag får ledigt från sommarjobbet de dagarna om jag får något. Så den 27 Juli blir det Ullevi! Fy fan va gott, en lite familjetripp till götet. Fast Sanne ville shoppa istället så vi blir bara 4 på konserten. Synd bara att Clarence är död, han hade varit mäktig att se. Men fy fan va kul det ska bli. Mamma och pappa har ju sett honom innan och säger det är fantastiskt. Så jag ser fram emot det nuuuu :D

Så nu ska här taggas, så det får bli en musik DVD med Bruce Springsteen till pluggandet!

Bruce Springsteen & the E street band
Live in Barcelona (2002) 



Så bra musik! Tänk att se detta live!! Wiii nu taggar vi!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar