Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

lördag 24 december 2011

Endast tomten är vaken... ojsan det var visst bara jag

Mitt huvud börjar bli trött av allt klipp och klistra, funderar på att sova och göra klart imorgon bitti.... men känner jag mig själv rätt så kommer jag ju inte vakna tillräckligt tidigt för det så jag gör nog klart det nu i alla fall. Vad gör ni natten till julafton? Jag knåpar och fixar som sagt. Förhoppningsvis sover ni väl så det går fortare till ert julmys.

Vad har ni önskat er för något i julklapp? 


Klappjakten (1996)
Howard har lovat att sin son att han ska få Turbo- Man i julklapp. Men Howard inser inte att det är årets mest eftertraktade julklapp så när han är ute i sista minuten är den ju självklart slut. Men Howard tänker hålla sitt löfte och letar desperat efter leksaken till sin son.

Film: +++
Handling: ++
Skådespelare: +++

Miljö: ++


Underhållande film, ganska mycket humor. Dessutom att få se Schwarzenegger som familjefar är ganska udda och kul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar