Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

onsdag 7 december 2011

Slökörare?!

Jag får ha en helt egen bil över helgen!!! :D (eller ok då jag får låna farmors och farfars bil för de är iväg) men det är sjukt härligt i alla fall! Fan att det ska vara så dyrt med en egen bil, vill ha en liten söt alldeles egen bil som jag kan kalla för min ^^. Ett av kraven är ju förstås att den måste vara lila annars är det ju inte riktigt jag, möjligt viss mörkgrön, silver eller svart, men helst lila. Hade inte det varit stentufft att se mig i en sån här typ?
<----
Ge mig tack!! Behöver bara x antal tusen + att man ska ha råd att köra med så jag tror jag skippar det.

Det enda som inte är ok är när folk kritiserar hur man kör (ni vet vilka ni är) ;) hahah, eller något som i alla fall jag skulle bli riktigt rädd av... att bilen börjar köra på egen hand?!

Herbie- Fulltankad (2005)
Maggie hittar en liten bubbla på skroten och bestämmer sig för att rädda den och renovera upp den. Men Maggie upptäcker snart att den lilla bilen Herbie är inte den man bestämmer över, men efter ett litet tag börjar bubblan Herbie och Maggie komma riktigt bra överens och ställer upp i race tillsammans.

Film: ++
Handling: ++
Skådespelare: ++

Miljö: ++


Ehm ja... jag vet inte riktigt vad jag ska säga, lite halvskojig men också ganska löjlig... gjorde ju inte saken bättre att när jag väl såg den så jag jag den dubbade versionen på tv. Hade förmodligen varit lite bättre på engelska. Men filmen är ju ganska söt ändå! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar