Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

tisdag 28 februari 2012

Ett gott skratt och lite flum

Idag blev det en rejäl långpromenad med Jacob cirka två timmar, lika trevligt som alltid. Vi kom fram till knasiga saker som alltid, vi pratade om en del vettiga grejer med. Men flum är det Jacob och jag är bäst på haha. Dagen i sig har varit komisk på många sätt. Det här hänt spännande saker som man inte vet hur man ska förhålla sig till, så då har jag skrattat istället. Det brukar vara det bästa sättet. tycker jag i alla fall. Det vet även alla som känner mig då jag brukar skratta så mycket jag kan, alltså helst hela tiden ^^. Vill ni ha ett riktigt gott skratt så bör ni verkligen titta på detta.

Yrrol (1994)
Gänget från Lorry har kommit med en långfilm med massor av galna sketcher, allt ifrån en blind tv-försäljare till en våldbenägen flygvärdinna. Och detta är bara början av massor av galet härliga sketcher.

Film: ++++
Skådespelare: +++++


Helt underbart roligt! I vissa sketcher håller man på att trilla av stolen. Enda sketchen som jag verkligen tycker de borde plocka bort är cancer-scenen, men resten av scenerna är helt fantastiskt kul, i alla fall de flesta! Underbara svenska komiker i en sammansatt långfilm med helt knäppa scenarion! Som sagt behöver man skratta lite kan du definitivt använda dig av det här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar