Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

fredag 23 september 2011

Superläcker brud.... och sen så jag som ska på tefest!

Man gör ju aldrig något halvhjärtat! ^^
Hej, nu får jag snabba mig med mitt inlägg får snart ska jag iväg, idag har jag lagat mumsig pastasallad inför morgondagen. Burit kaklådor och bara taggat! Har även hunnit prata med fina Stina va man saknar henne <3. Nu håller jag på att förbereda mig på Alice i underlandet- kväll hos Julia. Så nu måste man ju fixa till sig lite. Men börjar bli lite stressigt för snart ska jag och Louise köra.... så berättar mer imorgon!!

Imorgon smäller det! Tänk om man bara slapp vara nervös. Eller bara supermodig som den här bruden (men man hade ju inte heller tackat nej till hennes snygghet i denna filmen) ^^

Tomb Raider 
Lara Croft måste hitta ett väldigt kraftfullt föremål innan Illuminati gör det. Det blir farliga äventyr för Lara när hon försöker klara upp det hennes pappa en gång påbörjade.... men Lara själv är fara och är inte rädd för vad som kommer att hända.

Film: +++
Handling: +++
Skådespelare: +++
Miljö: +++



Älskade tv-spelen när jag var liten, och jag blev så glad när de kom på film med en skådespelerska som verkligen liknar henne. Helt enkelt en supercool action- film med en superläcker brud ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar