Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

måndag 3 oktober 2011

Dålig dag+ dålig film....

Och vad hade dagen att erbjuda? .... Jo en grymt härlig förkylning! hurra, har bara legat i soffan hela dagen, förrutom när man var på city gross och köpte panodil. Sen blev det en runda till till city gross för min lillasyster ville så gärna ha Ben & Jerrys när hon kom hem från lidköping.

Så överlag har min dag varit kass och tråkig ungefär som den här filmen...

Fantasia (1940)
En film med "musikvideor" till klassiska musikstycken.

Film: +
Handling: -
Miljö: +

Musik: +


En film utan direkt handling och allmänt bara jättetråkig! tummen ner för den här disneyfilmen. Mer behöver inte sägas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar