Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

lördag 27 augusti 2011

Inlägg nummer två ^^

Så nu kommer dagens inlägg alltså.
Fick bara sova 4,5 timmar inatt eftersom man skulle upp igen vid åtta och träna karatelightarna! Elva stycken nybörjare!!! Helt galet roligt. Sen har jag bara varit allmänt seg annars idag. Var ju i dojon från halv nio till nästan halv tre, så man var ju lite trött sen. Idag åt vi mumsig tacos till middag med. Och nu har vi spenderat kvällen med att kolla på gäster med gester bland annat. (jo sims 3 också). Min käre boror är här med så vi har ju kanontrevligt!

Eftersom jag skrev om ettan nyss så ska jag vara så pass fantasilös att jag ska skriva om tvåan också!

På spaning med Bridget Jones 
Bridget Jones har nu sin karl! Den stilige Mark Darcy, men nu ska hon klara av att behålla honom. Hon börjar också tveka på om hon har gjort rätt när Daniel Cleaver dyker upp igen och vill ha henne tillbaks. Hur ska hon göra?

Film: +++
Handling: +++
Skådespelare: 
+++
Miljö: 
+++



Inte riktigt lika bra som ettan, men fortfarande kanonrolig, ännu galnare upptåg med fängelser och annat galet. Behöver man skratta en kväll kan man helt klart ha Bridget Jones- maraton tycker jag


Men vi hörs imorgon! Imorgon lovar jag att det kommer ett nytt inlägg för er som är intresserade ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar